details-images
  • Drukuj

Jennifer Hudson: 37 kilo mniej!

 Amerykańska piosenkarka i aktorka Jennifer Hudson schudła w ciągu 2012 roku aż 37 kilogramów! Rozmiar 44 zamieniła na... 34! Jej walkę z nadwagę z ogromnym zainteresowaniem śledziły media na całym świecie, zastanawiając się czy wytrwa i osiągnie wymarzoną szczupłą sylwetkę.

 

 

Silny charakter i konsekwencja w dążeniu do celu


Dziesięć rozmiarów mniej w ciągu tak krótkiego czasu to dowód na silny charakter arystki. Jennifer Hudson nie brak konsekwencji w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu. Udowodniła to między innymi walcząc o zwycięstwo w trzeciej edycji talent show "American Idol". Poradziła sobie również z osobistym dramatem. W 2008 roku zamordowano jej matkę i brata, oraz uprowadzono siostrzeńca, którego zwłoki zostały odnalezione po kilku dniach od porwania.

 

Trudne przeżycia wynagrodziły piosenkarce sukcesy zawodowe - jest laureatką Złotego Globu i Oscara za drugoplanową rolę Effie White w filmie "Dreamgirls", oraz szczęśliwy związek z wrestlerem Davidem Otungą, którego owocem jest urodzony w 2009 roku syn.

 

Intensywne treningi

 

Po takich przejściach walka z nadwagą okazała się banalnie prosta. Jennifer odchudzała się pod okiem dietetyka i trenera Harleya Pasternaka, stosując dietę pięciu czynników. Polega ona na połączeniu odpowiedniego menu z częstymi krótkimi treningami.


Piosenkarka ćwiczyła minimum 5 razy w tygodniu po 25 minut: trening rozpoczynała 5-minutową rozgrzewką kardio (marsz, bieg, pajacyki, boks), następne 5 minut poświęcała na ćwiczenia z ciężarkami (kształtujące ramiona), ćwiczenia wzmacniające uda, potem przychodził czas na brzuszki, a na końcu następowało wyciszenie organizmu, czyli trucht i jazda na rowerku. Ale to nie wszystko. Jennifer również biegała dwa razy w tygodniu, a także ćwiczyła na siłowni (raz w tygodniu przez dwie godziny).
 

Warzywa i łosoś zamiast makaronu

i smażonego mięsa


Co do jadłospisu gwiazdy, to również nastąpiły w nim drastyczne zmiany. Piosenkarka odstawiła wszystkie tuczące dania, takie jak makarony, frytki, czerwone mięso i wszystkie dania smażone. W ich miejsce wprowadziła do jadłospisu kurczaka, łososia, brązowy ryż i świeże warzywa.


Każdego dnia jadła pięć posiłków o łącznej wartości do 1700 kalorii. Każdy posiłek składał się z pięciu składników: białka (chude mięso lub nabiał), węglowodanów (np. makarony ziarniste), tłuszczów roślinnych, błonnika (np. warzywa) i bezcukrowych napojów.

 

Sukces: 37 kilo mniej!

 

Gwiazda podeszła poważnie do kuracji odchudzającej i konsekwentnie ją realizowała, więc na efekty nie trzeba było długo czekać.

 

Jennifer Hudson na diecie